Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Työnteosta sytostaattihoitojen ja sädehoidon aikana
Kiitokset monista vastauksista, jotka helpottivat minua jäsentämään omaa tilannettani. Omat johtopäätökseni: Tämä sairaus on sellainen, että täytyy tottua elämään jatkuvassa epävarmuudessa ja luopua siitä ajatuksesta, että elämän kaikkia tapahtumia ja tulevaisuutta voi suunnittella etukäteen. Eli on päästettävä irti tällaiseta virheellisestä tunteesta, että me pienet ihmiset voisimme täydellisesti hallita elämäämme. Ehkä tässä toimii hyvin ajattelu, jossa jokainen yksilö luo ja rakentaa omaa tarinaansa. Myös sairaskertomustaan, jossa yksilölliset erot ovat niin suuria, ettei kannata lähteä keskimääräisyyksien perusteella etukäteen rakentamaan mielessään omaa sairaskertomustaan.Ilmoitin työpaikan isolle pomolle, että olen ainakin seuraavat neljäkuukautta hyvin epävarma ja oikukas työntekijä. Saatan olla satunnaisesti töissä tai sitten olen useamman kuukauden kokonaan poissa. Vastaus tuli äsken sähköpostina: "Kiitos viestistä. Älä ota työskentelystä painetta, eletään tilanteen mukaan."
Lämmintä kevätpäivää kaikille!
- Re: Työnteosta sytostaattihoitojen ja sädehoidon aikanaPäivä kerrallaan
- Re: Työnteosta sytostaattihoitojen ja sädehoidon aikanaPäivä kerrallaan
- Re: Työnteosta sytostaattihoitojen ja sädehoidon aikanaKsantippa