Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijat

Pakko taas vastata! On niin ihana lukea näitä viestejä.
Minulla ei ole syövän suhteen mitään pelkoja, valtavastti tarkistuksia ja muuta, mutta en odota löytyvän mitään.
Tämä käsi harmittaa, tuli tosi pahaan paikkan. Pojan leirikoulukin menee ohi.
Syökää D3-vitamiinia!
Kävin muuten passikuvassa tänään aamulla. Näytän aivan kauhealta. Syto-kiloista pitäisi jo kohta päästä eroon, ei niitä nyt enää montaa ole jäljellä, mutta syksyn brutto yht 36 kg.
Kohta on taas yo-juhlapäivä. Ostanko mustaharmaan mekon, niin että sopii hiusten sävyyn? Hiusten väri on itse asiassa aika upea, mutta niin kovin erilainen verrattuna siihen mihin olin tottunut (= punainen). Pisimpien haivenien pituus nyt 4 cm! Poika mittasi kouluviivottimella.
Viime vuonna sairaalasta leikkauksen jäljiltä kotiin pe, vanhimman pojan yo-juhlat la. Saatiin mekko päälle, mutta ei pois (ilman saksia). Nyt jo naurattaa, silloin ei yhtään. Ja kuvista näkee, että olin hyvin sairas.
Olen syönyt viime 11 kk ajan enemmän lääkkeitä kuin aiemmin koko elämässä yhteensä.
Kevään kylkikipujen (!) myötä myös hyvin vahvoja kolmiolääkkeitä. Onneksi rupesin oksentamaan niitä ulos, olen pärjännyt buranalla ja panadolilla, runsailla annoksilla. Nyt en syö enää lääkkeitä, kädenkin kanssa pärjää jo yötkin hyvin. - Niin, tamofeniä nyt tietenkin.

Terveisiä ja voimia kaikille t Maarit
Maarit65 | 5.5.2011 klo 13:24:19