Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijat
Töissä käydään ja kuntoillaan, välillä on päiviä etten arkikiiruilta muista koko syöpää. Äitienpäivänä vuosi sitten, olimme sukuna koolla mummun luona, siellä kerroin kaikille, että huomenna menen leikkaukseen.Oli se vaan aika mylläkkä, mikä elämään tuli. Olin kontrollissa helmikuun lopulla ja seuraava on toukokuun lopulla. Porttia olen käynyt huuhteluttamassa kuuden viikon välein, ei pääse sytohuone unohtuun.Elämä on tässä ja nyt, ei ole tulevaisuuden suunnitelmia, päivä kerrallaan. Joskus olen väsynyt ja itkuinen,menen säkyyn ja vedän peiton korville, hyväksyn sen ja annan itseni olla.
Tämä kesän tulo kyllä virkistää kovasti, eilen kävin mökillä ja vähän tongin kukkapenkkiä. Jäi mukava mullan tuoksu sieraimiin ja lintujen laulu korviin. Oikeastaan on ihan vapaa olo, asiat on kunnossa ihmisten ja Jumalan kanssa, ei ole velkaa, testamentti on tehty. Tiedän, että kun tästä ajasta silmäni ummistan avaan ne Jumalan taivaassa. Kuolemaa en pelkää, mutta kipua kammoksun.
> Nautitaan keväästä ja pysähdytään hetkeksi ihmettelemään perhosia, muurahaisia, , , ,maailmassa monta on ihmeellistä asiaa <
- Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijatTulevaisuus?
- Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijatmollamaija
- Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijatniin pieni
- Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijatkesätuulahdus
- Päivityspostia: hiukset ja kädetMaarit65
- Re: Päivityspostia: hiukset ja kädetkultsikki
- Re: Eka vuotis kontrolliOpelix
- Re: Eka vuotis kontrolliMaarit65
- Re: Eka vuotis kontrolliniin pieni
- Re: Eka vuotis kontrolliOpelix
- Re: Eka vuotis kontrollimaruska
- Re: Eka vuotis kontrolliraideri