Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijat

Heissan!

Tänään menee hyvin ja jonain toisena päivänä meneen hiukan heikommin.Entisellään ei ole mikään, mutta paremmin kuitenkin kun viime kesänä hoitojen aikana.Silloin tauti oli jatkuvasti läsnä oloineen ja jatkuvine piikityksineen ja niine pelkoineen, että kuinkahan tässä oikeasti käy taudin kimuranteissa kuvioissa.Olenko minä se joka selviän vai se joka kuuluu siihen selviämättömien joukkoon. Mutta tässä minä vielä kirjoittelen...

Minut leikattiin 7.4.2010 ja olen tässä odotellut kutsua vuositarkastukseen, joka olisi pitänyt jo olla. Tänään se kutsu vihdoin tuli ja tarkastus on ensikuun puolivälissä. Minulla siihen kuuluu jäljellä olevan rinnan mammografia ja leikatun puolen ultra sekä verikokeet.Tässä välissä (tammikuussa) on ollut kerran verikokeet ja lääkärin vastaanotto.

Töihin palasin lokakuun lopussa ja muuten olen ollut terve, mutta issias ja olkapää kipuja on ollut...ja tottahan minunkin takaraivooni on "poltettu" syöpä-sana,varsinkin kun näitä suru-uutisia täällä silloin tällöin lukee.
En tiedä kuinka kauan vie aikaa, että asian saa paremmin pois mielestä. Kun sairastin ensimmäisen syövän minusta tuntui, että unohdin sen nopeampaa ja pääsin siitä paremmin yli. Tällä kertaa tämä on tuntunut paljon vakavammalta ja pelko uusiutumisesta ja leviämisestä on useammin läsnä...

Samaa mieltä olen, että vuosi itsessään ollut uskomaton kokemus ja pelon kanssa pystyy elämään. Kiitollinen olen minäkin, että vielä ei ollut minun aikani mennä pois...

Oikein hyvää kevään jatkoa sinullekin ja toivottavasti virustautisi hellittää pian otteestaan! Kovasti on ollut liikkeellä erinäisiä ja pitkittyneitä flunssia.Syö paljon hedelmiä, marjoja ja kasviksia niin saat voimia taas jatkaa töissä!

T.Opelix
Opelix | 18.4.2011 klo 19:36:43