Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijat

Kiitos kysymästä! Täällä mennään ihan iloisella mielellä, ainakin verrattuna viime vuoteen!Rakkaat terveiset teille kaikille,on ollut ihana lukea kuulumisianne, jotka ovat suurelta osin kuin itse olisin kirjoittanut!!!Alkuvuodesta jo kaipailin kuulumisianne, mutta päättelin, että kaikilla menee niin hyvin, ettei ole uutta kerrottavaa. Olen huomannut kuinka täysillä eläydymme toistemme tilanteisiin. Tuntemukset ovat useimmiten niin tuttuja.Tuskamuikkusen lähtö kyllä järkytti!
Kyllähän mäkin taistelen Tamofenin aih.hikipuuskien, suun kuivumisen ja jalkojen allergiaoireiden kanssa! Yritän sinnitellä lääk.tarkastukseen asti 12/5, katotaan sitten mitä keksitään.Olen onnellinen, että sain sytot ja säteet syksyn pimeydessä ja nyt saan nauttia kevään valosta ja kesän odotuksesta. Tosi kiva, kun jaatte kokemuksenne meidän kaikkien kanssa. Niistä todella saa monta kertaa lohtua ja rohkeutta. Itse yritän usein nojautua vanhaan sanontaan,(melkein sama kuin Ailuskalla):
Eilinen on mennyt
Huomisesta en tiedä, mutta
Tänään auttaa Herra!
Lämpimin terveisin merike

merike | 1.5.2011 klo 19:03:41