Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Päivityspostia: hiukset ja kädet

Voi Maarit rankkaa sinulla on ,toivotaan ,että luusi luutuvat vauhdilla ja oikein..ei mitään ylimääräistä vaivaa tarvitsisi olla!

Itse olen pohdiskellut tätä "osapoistettua "rintaani joka yhäkin aristaa,tuntemuksia on ,leikkauksestahan on kulunut jo puolitoista vuotta!ja hoidoista tulee syksyllä kuluneeksi vuosi.
Rinta on haavan kohdalta kova ja muhkurainen.
Tosin tiedän ,että täytyyhän sitä tulla aikamoiset kudosvauriot kun rintaa on muokattu "malliin"ja sitten sytostaatit ja sädehoidot..siihenhän voi kasvaa sidekudosta ym..vaaratonta..enkä aio mennä sitä näyttämään enen kontrollia ellei ole pakko.
minulla on ensimmäinen mammografia ja uä-tutkimus vasta syksyllä,eli silloin on kulunut jo kaksi vuotta syöpädiagnoosista..tuntuu aika pitkältä ajalta.ekassa kontrolissa oli vain labrat ja palpointi.
Niin,että mitenkäs teidän muiden osapoistot voivat?

Sitten vielä Femarilaiset..onko teillä turvotusta sormissa,minulla ovat kuin piukeat makkarat...niveljäykkyys rassaa enemmän kuin hikoilu...esim .kun on ajanut vaikka autolla pitempään niin liikkeelelähtö on tosi kankeaa,hävettääkin joskus !!
Ja kalkista,kyllä on vaikea tietää mikä on parasta ,Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta johon menee thyroxin..ja sekin haurastuttaa luita ja Femar tietenkin..kait sitä kalkkia pitää vaan käyttää ja luottaa että hyvin menee?

Eivät nämä minun nykyvaivani mitään isoja ole,mutta mietityttävät kuitenkin. Kultsikki
kultsikki | 9.5.2011 klo 09:51:43