Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re:Missä mennään kesän -10 sytoilijat

Hei,
minullekin, itse asiassa tänään, tuli postista ajat 1-vuotis kontrolliin: mammografia, lääkäriaika ja verikokeet toukokuulle.

Palasin töihin vuoden alusta ja olen tehnyt pehmeää laskua pitäen käyttämättäjääneitä viime vuoden kesälomapäiviä 1 pv/viikko. Se yksi lepopäivä viikossa on kyllä tullut tarpeeseen. Lapset on päiväkodilla ja annan itselleni luvan levätä (lue: en siivoa tai tee muita kotihommia) ja harrastan jotain mukavaa liikuntaa.

Olen voinut hyvin mutta kyllähän takaraivossa on aina pieni "entä jos.." mutta olen myös oppinut nauttimaan elämästä tässä-ja-nyt. Se on ollut se positiivinen puoli tässä sairastumisessa.

Mulla on tamofen käytössä, enkä ole huomannut kovin suuria sivuvaikutuksia, hikipuuskia toki on mutta niiden kanssa pärjäillään.

Töissä yksi työkaveri kysyi, että "olit pitkään poissa, olitko hoitovapaalla". Vastasin, että "kyllä mutta vähän erilaisella hoitovapaalla.." =)

Mukavaa Kevään Jatkoa kaikille,
Zoke
Zoke | 18.4.2011 klo 20:01:15