Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka vuotis kontrolli

Moikka taas!

Ensimmäinen vuosikontorolli ei jännitä minua yhtään. Johtuu tietysti siitä, että olin jo niissä välitutkimuksissa kovien kylki- ja lantiokipujen vuoksi.
Eli siis röngten, magneettikuvaus, luustokartta, solunäytteet, verikokeet. Eikä mitään!
Kipuja on vieläkin, mutta nyt pystyy jo kävelemään raputkin (kun pitää terveellä kädellä kaiteesta kiinni) ja voi hengittää normaalisti ilman että se sattuu.
Ei enää toivottavasti asiaa sairaalan ensiapuun (sinne mieheni minut vei). Olin myös yheydessä oirepolille.
Nyt viikonloppuna totesin miehelleni ääneen, että ilman noita em. tutkimuksia olisin hyvin huolissani edelleen.
Siis kipuja on, mutta uskon niiden kuuluvan asiaan, tällä mittakaavalla.
Yöt ovat välillä vähemmän hauskoja: kyljen takia ei voi nukkua toisella kyljellä, käden takia ei toisella...
Uusiutumisen tod.näköisyys minulla näillä hoidoilla ja annoksilla 30%. Sitäkään ei siis tarvitse murehtia.

Ja käsi, viimeisiä päiviä kipsissä viedään! Kädessäkin on vielä särkyjä, nähtäväksi jää miltä tuntuu ilman kipsiä. Varmaan voimattomalta ja näin, mutta muuten toivottavasti kaikki hyvin. Käsi näytti ulospäin hyvältä, kun viimeksi kipsattiin.

Näin tänään terveisin Maarit
Maarit65 | 17.5.2011 klo 08:25:46