Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eka vuotis kontrolli
Heippa vaan ja ihanaa kuulla sinunkin uutisesi:-)Olen ainakin itse huomannut,että on lääkäristä kiinni miten ja koska nämä "korjausasiat" sujuvat, koska minunkin oli annettu ymmärtää että vähintään se kaksi vuotta pitää odottaa. No me olimme onnekkaita eka vuotiskontrollissa ja sen lisäksi lääkärillä oli hyvä päivä...Ehkäpä toiset lääkärit ajattelevat enemmän potillaan psyykettä ja hyvinvointia kokonaisuutena ja toiset käyvtä vain töissä. Minun lääkäri sanoi, että psyykkeellä on erittäin suuri merkitys toipumisessa ja taudin uusiutumisessa
Korjatuista rinnoista olen myös kuullut kaikenmoista, mutta silti suurin osa on ollut erittäin tyytyväisiä siihen uuteen rintaansa. Työkaverilleni tehtiin uusi rinta viime elokuussa ja nyt pari kuukautta sitten viimeisteltiin nänni. Ja hänkin sanoi ettei kadu päivääkään eikä yhtäkään kipua, jonka se korjausleikkaus toi. Eli odottakaamme onnekkaina kutsua leikkaukseen.Tsemppiä sinulleikin.
T.opelix
- Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijatTulevaisuus?
- Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijatmollamaija
- Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijatniin pieni
- Re: Missä mennään kesän -10 sytoilijatkesätuulahdus
- Päivityspostia: hiukset ja kädetMaarit65
- Re: Päivityspostia: hiukset ja kädetkultsikki
- Re: Eka vuotis kontrolliOpelix
- Re: Eka vuotis kontrolliMaarit65
- Re: Eka vuotis kontrolliniin pieni
- Re: Eka vuotis kontrolliOpelix
- Re: Eka vuotis kontrollimaruska
- Re: Eka vuotis kontrolliraideri