Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Helatorstaita siskot
Miu,itse käyn HUS:ssa (Naistenklinikalla, jossa minut leikattiinkin) fysioterapiassa ja sinne voi itse soittamalla varata ajan, ei minula mitään lähetettä ollut. Tosin tämä varmaankin koskee vain siellä leikattuja rs-potilaita? :-/
Itse käsittely on mukavaa (olen tottunut tooooosikipeään lihasten survomiseen toisen fysioterapeutin toimesta joten tämä on rentouttavaa minun mittakaavallani:)), hieman sellaista puristelun ja hieronnan välimuotoa ja käden venyttelyä. Strangit kun aukeavat niin kuuluu selkeä napsahdus. Ja olo on vetreämpi ulos huoneesta astuessani:)
Lillukka ja Kevätmieli - ihan samat ajatukset on kun peiliin katson, tuntuu että miehellä kyllä ei ole mitään katsomisen iloa meikäläisessä ja aikaisemmin sentään olin ihan mukiin mentävän näköinen. Hän sanoo ettei se häntä haittaa mutta mitäpä muutakaan voisi kommentoida? Lapsihan nyt sanoo suoraan että olet hirviön ja miehen näköinen, ettei tykkää. Olisikohan noissa kahdessa kuvailussa jotain yhtäläisyyttä kun lukee näillä palstoilla mitä omituisimmista miesten asenteista vaimojensa syöpiin?!? ;)
MeriTuuli, tsemppiä sinulle takso-taisteluun, kiva kuulla että entään aamupäivät sujuvat mukavasti. Tuo iltainen synkistely kuullostaa tutulta reaktiolta aikoinaan - mikä siinä onkin että iltaisin kaikki näyttää aina huonommalta ja aamulla taas elämä, jos nyt ei ihan hymyile niin ainakin yrittää virnistää...?
Mies ja poika lähtivät kalastamaan mato-ongilla meren rannalle. Olin tytön kanssa pihalla ja oli taas niin määrätietoista menoa taaperokärryn kanssa että ajauduttiin yleiselle kadulle asti. Ei auttanut etä käänsi kärryn kohti kotia, se oli saman tien käännetty 180 astetta;) Auringolta en tietty muistanut ihoani suojata tänään:( Silmiä kyllä kirveltää niin että valuvat vettä koko ajan ulkona. Mitäs silmatippoja olettekaan silmiinne saaneet?
Eilinen Mamma Mia-musikaali oli hieno, vauhdikas ja mukaansa tempaava musiikki. Nauraakin sai, pitkästä aikaa. Eräällä öydällä istuskeltiin ennen saliin menoa ja ihmeteltiin julkkiksia jotka keikaroivat kameran edessä, minne lie Seiska-lehteen taas päätyvät. Oli olo että minun elämäni on niiiiiiin kaukana heidän elämästään, että ulkonakö asiat eivät ole yhtään niin pinnalla kuin monilla nuorilla naisilla jotka poseerasivat. Oikein huvitti kun yritin laittaa ripsiväriä niihin viiteen ripsee per silmä jotka jäljellä tökättävät;) Noh, pesun yhteydessä lähtivät suunnilleen ne loputkin ripset...
Nyt pitää ottaa päikkärit kun e on mahdollista, tyttö niitä onkin ulkona vedellyt jo kolme varttia joten äitikin suunnistaa kohti makuuhuonetta ja jättää tämän addiktionsa hetkeksi rauhaan.... palaillaan!
- Re: Helatorstaita siskotlillukka
- Re: Helatorstaita siskotMeriTuuli
- Re: Helatorstaita siskotkesän lapsi
- Re: Helatorstaita siskotPäivä kerrallaan
- Re: Helatorstaita siskotsanteri
- Re: Helatorstaita siskotthunder
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli