Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Helatorstaita siskot

Tsemppiä etenkin sinulle Päivä kerrallaan. Toivon todella, että se aloxi pitäisi sinun pahoinvoinnin loitolla.

Jaksamisia ja haleja sinulle myös sinne kotiympyröihin. Lapset ovat myös elämän "suola". Minusta ainakin tuntuu, että lapset auttavat myös jaksamaan tämän sairauden kanssa. Isommat (pojat 12 ja 9v) osaavat jo oikeastikin auttaa keittiössä ja imurin varressa ja pienin 3v tyttö jakaa minulle haleja ja paijaa. Kädessäni näkyy tiputuksen jäljiltä mustelma ja siihen tyttö laittaa "leikkisalvaa" ja vakuuttelee minulle, että kyllä se pipi paranee.... Yksi ilta kun peittelin tyttöä nukkumaan, niin se katsoi minua suoraan silmiin ja sanoin "minä rakastan sinua". Lapsista olen myös saanut alusta lähtien voimaa siihen, että minun on pakko tästä selvitä, ne on aivan liian pieniä ...

No nyt tää kirjoittaminen meni ihan nyyhkyttämiseksi, mutta välillä näin, en kuitenkaan halunnut teitä masentaa, kun piti sinua Päivä kerrallaan yrittää piristää :-\

MeriTuuli
MeriTuuli | 18.5.2007 klo 14:09:54