Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Helatorstaita siskot
Täällähän minä edelleen. Mies lähti nukuttamaan tyttöä ja minä istuin taas koneelle kahvikupposen kanssa. Ajattelin sitten iltapäivällä tehdä sen kävelylenkin, illalla minulla on jotenkin virtaa enemmän. Aamut menee vähän haahuillessa. Olenkin aina ollut enemmän iltaihminen, olen ollut tosi aamu-uninen. Mikä on kyllä muuttunut, nyt on luksusta jos kun saan nukkua puoli yhdeksään.Miu, minulla säteet vasta alussa. Toinen viikko menossa, yhteensä 5 viikkoa. Toivotaan, että rasvauksesta olisi jotain hyötyä. TYKSissä suositellaan rasvausta vasta, kun alkaa punoittamaan. Aloitin kyllä ennen, kun kuulin muista käytännöistä.
Toivottavasti mies saisi pitää huomenna vapaapäivän. Ajattelin lähteä asioille jo heti aamusta, saisin viettää hetken omaa aikaa. Ja säteet olisi sitten iltapäivällä samalla reissulla. Kaipaisi nimittäin tuo päänuppi hieman virkistystä.. :))
Mies taitaa lähteä laittamaan autoa, se siitä mukavasta pyhäpäivästä yhdessä. No meneehän se niinkin.
Mukavaa päivää kaikille ja ennen kaikkea hyviä vointeja!!
mimi
- Re: Helatorstaita siskotlillukka
- Re: Helatorstaita siskotMeriTuuli
- Re: Helatorstaita siskotmimi
- Re: Helatorstaita siskotkesän lapsi
- Re: Helatorstaita siskotPäivä kerrallaan
- Re: Helatorstaita siskotMeriTuuli
- Re: Helatorstaita siskotPäivä kerrallaan
- Re: Helatorstaita siskotsanteri
- Re: Helatorstaita siskotthunder
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli