Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Helatorstaita siskot
Päivä kerrallaan, toivotan sinulle onnea huomiselle!! Ja toivottavasti se Aloxi on myös sinulle hyvä lääke. Minulla ja Lillukalla meni vimppa CEF tosi hyvin Aloxin voimin. Voimia sinulle sekä hoitoihin, että kotioloihin.Täällä ollut aika mukava päivä. Olimme koko perhe reilun tunnin lenkillä ja kyllä teki hyvää. Nyt grillasimme broileria, hyvää oli. Nyt hetkeksi telkan pariin. Tyttö jo onkin nukkumassa ollut hyvän tovin.
Mies pitää huomenna vapaapäivän eli saan minäkin vapaan. Lähden aamupäivällä jo kaupunkiin humputtelemaan ja sitten iltapäivällä säteisiin. Nautin jo etukäteen. Mies jää yksin tytön kanssa, tekee muuten hänelle tosi hyvää. Huomaa sitten, että ehkäpä niitä kaikkia hommia ei kovin hyvin ehdikään tekemään. Tyttö nukkuu max 1.5 tuntia kerrallaan. Ei sinä kovin paljon ehdi tehdä.
Minä olen muutenkin liiaksi ottanut vastuun tytön hoidosta, olen aina huolehtinut kaikesta. Sanoin juuri miehelleni, että onko hän ajatellut että voisin olla jo töissä. Ja minä, kun olen vuorotöissä niin väkisin vastuu lapsesta jää välillä miehelle. Viikonloput ja yöt joutuu hoitelemaan. Oli ihan kauhuissaan pelkästä ajatuksesta. Ja nytkin yrittää, että jospa he menisivätkin hänen vanhempiensa luokse. Mutta nyt en anna periksi, saavat olla keskenään.
Nyt rauhoitutaan telkan ääreen, katsomme nauhalta viimekertaisen 24. Voimia hoitoihin meneville! Ja kaikille muille!
mimi
- Re: Helatorstaita siskotlillukka
- Re: Helatorstaita siskotMeriTuuli
- Re: Helatorstaita siskotkesän lapsi
- Re: Helatorstaita siskotPäivä kerrallaan
- Re: Helatorstaita siskotMeriTuuli
- Re: Helatorstaita siskotsanteri
- Re: Helatorstaita siskotthunder
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli