Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Helatorstaita siskot
Hei, Mimi. Minulla on ollut vasta 4 sädetyskertaa, ja ihossa ei vielä oireita. Sinulla on vissiin jo liki 10 kertaa takana. OYS:ssa kyllä käskettiin rasvaamaan ahkerasti myös välipäivinä. Kuivuus on suurin riski heidän mukaansa. Aurinkoa pitää sädetysalueella varoa, mutta saunoa saa. Saatko Sinä ne 25 kertaa?Sateinen ja kolea aamupäivä Pohjanmaalla. Hyvin nukutti, kun sade ropisi pitkin yötä.
Toiseen kertaan tälle aamulle minäkin vilkuilen viestejänne. Nimimerkkienne takana on mielikuvapersoona.
Joko, Mimi rohkenit heittää huivin pois? Minulla se päivä on kaukana. Kotona saatan jo saunan jälkeen päätäni (joka perheen mielestä on vielä kalju) tuuletella. 12-vuotias poikani sanoi suoraan eilen illalla, että olet hirveän näköinen. Totuus sieltä tuli koko karuudessaan.
Kevätmieli tuumaili, mitähän mies aamuisin ajattelee vuodekumppanistaan. Samaa minäkin olen miettinyt. Leipurin myssyn heitin pois, kun sekin lisäsi kuumien aaltojen epämukavuutta. Karvaton, kalju ja vielä arpinen rakas. Rakkaushan on onneksi sokea.
- Re: Helatorstaita siskotlillukka
- Re: Helatorstaita siskotMeriTuuli
- Re: Helatorstaita siskotkesän lapsi
- Re: Helatorstaita siskotPäivä kerrallaan
- Re: Helatorstaita siskotsanteri
- Re: Helatorstaita siskotthunder
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli