Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Helatorstaita siskot
Hoidoista tulin juuri kotiin, vielä on olo ok, katsotaan miten maa makaa iltapäivällä.... Aloxia siis sain ja mukana tippui Dexametasonia, ei muuta, ei Kytriliäkään. Nappasin vielä Temestan tiputuksen aikana ja seurailen pitäiskö muutakin vahvistusta ottaa.Kiito teille kaikille kannustuksesta, siis sytohärdellissä kuin täällä kotonakin jaksamisessa. Ihan oikeasti, "palkitsen" itseäni jakamalla mielikuvitus mitaleja siitä että olen ollut hyvä äiti tänään, olen jaksanut kaikkien oloa helpottaa ja pitää perherauhaa yllä vaikka olen siinä tilanteessa että itse olisin ihan tuettava. Mutta kun pohdin lapsia niin heillä pitä olla se yksi luotettava ja turvallinen ja empaattinen henkilö elämässään koska ovat myös taustakärsijöitä tässä tilanteessa. Minä otan sen roolin kantaakseni niin kauan kuin henki pihisee, olen sen lapsilleni velkaa ja se on kunniatehtäväni. Kutin siskoni kanssa joskus olemme miehistämme todenneet: "itte mä ristini kannan....;)"
Miu kysyi Emendistä mulla - viimeksi otin sitä + kortisoni + Temestaa + Kytriliä ja oksennus velloi kurkkutorvessa, ei sentän tullut ylös mutta juuri tuon vaativan perhetilanteen vuoski halusin Aloxia kokeilla jos selviäisin vielä paremmassa kunnossa. Eivät olleet tällä osastolla sitä kokeilleet ennen mutta nytpähän kartoittavat kokemuksia:)
Jotain muutakin piti kommentoida vaan enpä muista, täytyy palata myöhemmin kunhan ensin nyt syön lounasta kun sitä vielä saakin alas....
- Re: Helatorstaita siskotlillukka
- Re: Helatorstaita siskotMeriTuuli
- Re: Helatorstaita siskotkesän lapsi
- Re: Helatorstaita siskotPäivä kerrallaan
- Re: Helatorstaita siskotsanteri
- Re: Helatorstaita siskotthunder
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli
- Re: Helatorstaita siskotkevätmieli