Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!
Kyllä oli kokemus ; )Olin odottanut että Heceptin olisi niistä se pahempi (jostain syystä), mutta se meni ihan OK. Sitten oli tauko ja aloitettiin taxo. Kolmen minuutin päästä alkoi tulla hurja olo, näin tähtiä enkä saanut henkeä. No tiputus keskyetettin ja annettiin happea ja kortisonia. Verenpaineet olivat kuulemma ihan huimat.
Tunnin päästä aloitettiin uudelleen mutta 5 kertaa hitaammin (eli 50ml/h 250,l sijaan) makasin hermoissani (rauhoittavasta lääkkeestä hulimatta)kelloa tuijottaen mutta tällä kertaa meni ihan hyvin. Vauhtia kiihdytettiin hiukan mutta tunnin tiputus kesi 3 tuntia.
Muuten olo onki ihan niin kuin ennen, lihakset ovat väsyneen oloisia ja onkohan ripuli tulossa? Vaikea sanoa. Aamulla sen tietää. Posket punoittavat, on deksametasonin vuoksi, varoittelivat siitä osastolla.
Ja vaikka olin varannut eväitä mukaan sain ihan normaalit ateriat, ja oman pedin, mikä oli kiva juttu. Ja tosi mukavat hoitsut! Seisoivat kärsivällisesti vahtimassa että kaikki hyvin.
Minulta otettiin muuten leikatun puolen kädestä varmaan 50 kertaa verenpaineet, yritin kysellä kun siitä on varoitettu, mutta sanoivat vain että ei sitä voi tiputuspuolelta ottaa. Suonen löytymistä olin stressannut, hyvin löytyi kasivarren päällispuolelta, minulle ihan uusi paikka.
Tinttu ; )
- Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!tinttu
- Re: XylitolipastilleistaKarhutar
- Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKarhutar
- Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKisuliini
- Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKisuliini
- Re: Nyt toka taxo +herceptin ohi Huhhuh!liikkeelle
- Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!maikkendaali