Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeen

Heippa vaan,kyllä meinasi happi loppua kun luin tarinasi,miten voikin kaikki sattua samalle ihmiselle,mutta tässä on hyvä esimerkki siitä miten toipuminen on yksilöllistä,sitä korostettiin sairaalassa kun olin tram-leikkauksessa,mut leikattiin tiistaina ja jo saman viikon lauantaina kotiuduin hyväkuntoisena,ja jo sunnuntaina kävin muutaman kilsan lenkin kävelemässä,treeni oli takin sisässä vyöllä kiinni,se oli typerää koska treeni hankasi kävellessä ja tulehdutti tekorinnan treenin aukon ja tietty antibiootti kuurihan siitä napsahti,joten maltti on valttia vaikka tuntisi itsensä kuinka hyväkuntoiseksi.
Tuohon nänniasiaan en osaa vastata,koska mulla on omat,jotka irrotettin leikkauksen yhteydessä ja istutettiin rinnarakennuksen jälkeen uudelleen paikoilleen,ihan on muuten aidon näköiset mut littanat,vaan se ei haittaa,tärkeintä et syöpä on pysyny poissa kohta viisi vuotta
Joku kyseli aiemmin onko tram-leikkauken saaneet pyöreitä,itse olen hoikka,eikä muualta tarpeita löytynyt rinnan rakennukseen,en kyllä tiedä onko muita syitä päätyä tähän ratkaisuun,omassa lausunnossani luki,et vartalo sopivin tramiin
Mukavaa syksyä kaikille .Terv.leilukka
leilukka | 9.9.2008 klo 18:11:47