Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeen
Minulle tehtiin korjausleikkaus n. ½ vuotta sitten. Haavojen parantumisessa oli ongelmia ensimmäisen reilun kuukauden aikana. Jouduin käymään haavahoidossa useita kertoja ja pari antibioottikuuriakin söin. Mutta, siltikin, tunnen itseni nyt etuoikeutetuksi, koska olen saanut uuden rinnan välittömästi poistetun tilalle. Minulla oli vatsan seudulla sen verran ylimääräistä, että saatiin hyvinkin symmetrinen lopputulos. Leikattu rinta on vieläkin hiukan kova, mutta haavat ovat jo hiukan vaalenneet. Ajoittain tulee melkoisia "sähköiskuja".Vatsan haava meni umpeen reilun kuukauden kuluttua, navan haava jo aiemmin.
Leikatun kainalon puoleisen käden jumppaamiseen liittyen, sanoisin, että kannattaa todellakin noudattaa annettuja ohjeita - vaikka alkuun tuntuu kivuliaalta. Vähitellen ne liikeradat saa normaaleiksi, tärkeintä on, että jumppaa joka päivä ja aina hiukan enemmän ja venyttää pidemmälle kuin eilen. Tämä siis minun kokemukseni asiasta.
Minulla ovat nyt liitännäishoidot menossa, 6. sytokuuria odotellessa...oikein hyvää syksyn jatkoa kaikille kohtalotovereille!
- TRAM-korjausleikkauksen jälkeenLeenastiina
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenLeenastiina
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenkotikissa
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenannuli08
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenmummotauti
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenSyysomena