Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeen

Heips ja kaunista syksyä kaikille!Olen tram-potilas vuosimallia 2006. No joo, mitähän tähän sanoisi...Leikkausta en kadu mutta koville on ottanut. Rinta jomottaa vieläkin, on osittain tunnoton, liivejä - hyviä urheiluliivejä pidän vieläkin nukkuessani - alussahan rinta tarvitsee hyvän tuen muotoutuakseen kunnolla ja nyt tuon tunnottomuuden vuoksi. Vatsan arpi parani todella huonosti, arpi alkoi kasvattaa kuollutta solukkoa, joten arpi oli auki kolme kuukautta, kunnes löysin hunajavoiteen nimeltä L-Mesitran (saa apteekista), jolla haavan parantuminen sitten viimein alkoi. Vatsa on edelleen puikea, räjähtämispisteessä, vatsatreeniä teen, lähinnä puristuksia. On kipeä edelleen, tuikkiin...Uimahallissa käyn ja olen ilman uimapukua, mulla ei ole mitään hävettävää. Nänniä en halua, mutta teetin leikattuun rintaani ison kauniin tatuoinnin, se vie katseet leikausarvista! Tatska oli mulle henkisesti tärkeä juttu, sain jotain itsestäni takaisin luomurinnan tilalle... Käden jumppa on todella tärkeä, tein sitä tunnollisesti sairauslomalla viisi kertaa päivässä ja vieläkin jopa täällä töissä mulla on keppi nurkassa jota käytän päivittäin. Paljon olen miettinyt kannattaako tämä kaikki kipuilu ja epämukavuus vain rinnan takia ja loppuuko tämä koskaan? No, sehän jää vain nähtäväksi. Hyvää syksyä teille kaikille kanssa-sisaret!Gini
Gini | 16.9.2008 klo 12:58:55