Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeen
Kiitos Leilukka kannustamisestasi.Olenkin tässä ajatellut että olenko liian hätäinen paranemiseni suhteen. Mutta,mutta kun tuo sairasloma alkaa loppua,olen hoitotyössä,nostelua ja töissä ei oikein katsota hyvällä pitkiä sairaslomia. Siksi nämä takapakit stressaa.En tiedä vielä lopputulosta omasta TRAMistani, senhän näkee sitten myöhemmin. Itse säästyin jatkohoidoilta ja se oli todella helpottava tieto. Kyllä minäkin voisin kaiksesta huolimatta suositella tramia sitä miettiville. Eihän kaikille tule komplikaatioita ollenkaan.
Kysyisin vielä teiltä kohtalosisaret,hikoileeko teillä leikatun puolen kainalo? Itselläni hikoilee ja haju on tosi kaameaa suihkukäynneistä huolimatta. Oletteko uskaltaneet käyttää deodoranttia ja millaista?
Mitenkäs teidän yöunien laita on ollut, minulla yöunet ovat huonontuneet huomattavasti koska nukkumisasennot ovat niin yksipuolisia. Lisäksi pidän vielä haavani takia tramvyötä, rintaliivejäkään en ole vielä uskaltanut jättää pois,koska rintani tuntuvat jotenkin irrallisilta/heiluvilta ilman tukea. Olisi ihanaa saada vielä joskus nukkua niinkuin ennen leikkausta.Kiitos jos jaksatte kommentoida. Kaikesta huolimatta kauniita syyspäiviä ja paranemisia teille kaikille.
- TRAM-korjausleikkauksen jälkeenLeenastiina
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenLeenastiina
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenkotikissa
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenmummotauti
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenSyysomena