Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeen

Hei Leilukka ja muut TRAM-rinnan omistajat. Aloitin ko. viestiketjun ja haluaisin vielä vaihtaa ajatuksia teidän kanssanne. Sairaalasta lähdettyäni ei ole ollut ketään asiantuntevaa jolta olisin voinut kysyä paranemiseen liittyvistä asioista. Vatsallani olevaa tulehtunutta haavaa olen joutunut hoidattamaan pian kuukauden ajan eikä paranemisesta ole vielä tietoa. Tyrän mahdollisuus pelottaa, koska tälläisesta kohdasta ei koskaan tule täysin varmaa. Laitettiinko teille ns. tyräverkkoa leikkauksen yhteydessä? Olen kuullut että ko.verkon voi joskus myöhemmin joutua uusimaan,en ikipäivänä antaisi enää aukaista mahaani. Rintani ja kainaloni myös turpoavat melko lailla ja jumppaaminen vaatii paljon sisua,käsi ei toimi siten kuin pitäisi.
Olen lueskellut tätä palstaa ja huomannut että yleensä TRAM-rintalaiset ovat olleet tyytyväisiä tuloksiin ja ongelmia ei ole juurikaan ollut. Toki itsekin annan täyden tunnuksen lääkäreille leikkauksesta, kunhan vaan tämä toipuminen sujuisi helpomin.
Leenastiina | 4.9.2008 klo 16:03:38