Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeen
Mä olin syöpään sairastuessani 37v ja nyt olen 41v. Ei ainakaan olisi pitänyt olla ikää vielä liikaa noihin operaatioihin,vaikka ei tässä nyt enää mikään nuorikaan olla.Niin kyllä tässä toivoo pääsevänsä helpommalla kaiken tämän jälkeen. Elokuun lopulla oli just kontrolli käynti ja ei onneksi ollut mitään syöpään viittaavaa. Yksi huolenaihe kylläkin,luustossa on osteopaniaa.Todettiin vuosi sitten,syön nyt kalkki+ D-vit.valmistetta kaksi kertaa päivässä. Tuosta ei onneksi ole kipuja.Viime viikolla menin vesijumpalle ja tuntui siltä, että vatsa repee,on se sen verran kireä.Huomaan kyykyssä ollessani aina välillä,että happi loppuu,en tiedä katoaako tuo oire jossain vaiheessa.Mä en ole kuitenkaan voinut kovin paljoa liikkua/jumpata tuon leikkauksen jälkeen,kun koko ajan on ollut jotain.
Mulle kanssa sanottiin puoli vuotta ajaksi jonka kuluttua leikkauksesta voitaisiin tehdä noi nännit.Vaikka en tiedä onko sillä laskeutumisella mikä merkitys näin, kun molemmat rakennettiin yhtä aikaa.
Tsemppiä kaikille :)
- TRAM-korjausleikkauksen jälkeenLeenastiina
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenLeenastiina
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenkotikissa
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenmummotauti
- Re: TRAM-korjausleikkauksen jälkeenSyysomena