Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellä

Leikkaukseni menivät ihan mukavasti. Ensimmäisellä kerralla olin kaksi yötä sairaalassa, koska olin pahoinvoipa leikkauspumpun vahvoista opiaateista. Toisella leikkauskerralla en sitten suostunut kipupumppua ottamaankaan. Leikkauksethan menee omalla painollaan ja täytyy luottaa siihen että lääkärit osaavat asiansa ja näihän onneksi tällä meillä suomessa on. Se että joutuu leikkauksen jälkeen olemaan kiinni happiviiksissa ja on dreeipussia ja tippaa oli mulle kuitenkin ihan kauheata että jos ja kun oli vessaan menossa piti pyytää hoitaja auttamaan. Ja itselleni tuntui ihan kauhealta ajatukselta se että jos joudun dreenien kanssa kotiin. No nyt nuo kaikki ovet mennyttä nyt tässä vaiheessa ja itse asiassa tuon dreenin kanssakin oli ihan helppo tulla toimeen ja leikkauksen jälkeen tuli käytyä nesteen poistossakin joten siinä mielessä kaikki on mennyt tähän asti ihan mukavasti. Eli luottavaisesti eteenpäin leikkaukseen saavathan ainakin noi pahat kasvaimet pois ja päset eteenpäin.
päivänsäde | 5.11.2007 klo 09:54:39