Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellä
Kissa kyseli leikkausten kipuisuutta. Sain sekä ensimmäisen että toisen leikkauksen jälkeen dreenin kotia eli kuljin pussin kanssa kotona muutaman päivän. Mielestäni en ollut niinkää kipeä vaan todella väsynyt ja tietenkin kainalo/käsi oli hiukan arka. Heti otin jumppavinkeistä vaarin ja olenkin tehnyt niitä päivittän vieläkin. Se mikä harmitti oli että en päässyt koiran kanssa ulos. No lopputarkastuksen jälkeen olen jo viikolla 44 olen jo käynyt jumpassa sekä lenkillä joten mielestäni olen toipunut suhteellisen mukavasti. Huomenna minulla on ensikäynti syöpiksellä, joten pääsen tässä eteenpäin tosi nopeasti ja toivottavasti hoidot alkaa pien. Mulle on jo lupailtu hoidot "raskaimman mukaan". Itse olen ollut niin hyväkuntoinen että olin jo menossa töihin tässä välissä, mutta täytyy taas katsoa miten huomenissa asiat etenee ja miten nopeasti pääsen jatkohoitoihin. Eli hiukan aika on kotona käynyt pitkäksi, mutta olen nyt nämä toimeliaat viikot sekä siivonnut kaapit että lukenut kasapäin dekkareita ja tietenkin kaikki mahdolliset leffat on katsottu. Joten nokka pystyyn uskon että tästä selviää vaikkakin kovat ajat on tulossa.- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläiirisrukka
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläkevätmieli
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätuutikki-t
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätähtitaivas