Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellä
Samassa veneessä ollaan.Olin mammografiassa, otettiin paksuneulanäyte ja sain tuloksen 15.10,rinnassa patin koko n.2cm, ja siitä löytyi syöpäsoluja.Kainaloissa ei ultrassa näkynyt mitään. Rinnan patti on kooltaan n.2cm.Kirurgin konsultaatioon menen myöskin 8.11 ja toivon silloin saavani myös ajan leikkaukseen.
Odottaminen tuntuu kamalalta, olen myöskin mielessäni käynyt kaiken pahimman mahdollisen läpi.Mielialat vaihtelee,epätietoisuus on pahinta kun ei tiedä minkä laatuista syöpäni on ja tietenkin pelkään että se on ehtinyt levitä ties minne.
Kuinka pitkä normaali tilanteessa joutuu odottamaan leikkaukseen siitä kun syöpä on todettu?
Nyt tietenkin pelkään lisäksi mitä Tehyn mahdolliset irtisanoutumiset vaikuttaa tuleviin hoitoihin, siirtyneekö hamaan tulevaisuuteen.
Olen nyt paljomn lueskellut näitä syöpäyhdistyksen palstoja ja on ollut ihanaa huomata että ei todellakaan ole yksin, olen saanut paljon vastauksia mielessä pyöriviin asioihin,vaikka toisaalta tieto omalla tavallaan lisää myös tuskaa.
Sinulle nimimerkki "kissa", olet ajatuksissani ja toivottavasti myöskin tapaamme tällä palstalla tulevaisuudessa.
Voimia sinulle ja kaikille kohtalotovereille.
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläiirisrukka
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläkevätmieli
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätuutikki-t
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätähtitaivas