Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellä
Vakavaa ja vakavaa. Syöpä on aina vakava asia vaan 90 % toipuu rintasyövästä tänä päivänä ja hoidot vaan koko ajan kehittyvät. "Syöpä" sanaan yhdistyy vaan edelleen monien mielessä kuolema, vaikka lääketiede on kehittynyt huimasti varsinkin viimeisen kymmenen vuoden aikana. Joten tsemppiä Kissa! Ahdistuksia ja epävarmuuden tunteita tulee ja menee...ne kuuluvat asiaan, kun kohtaa tällaisen uuden epämielyttävän asian. Tuhannet naiset ovat menneet saman hoitoputken läpi, mihin sinä olet nyt joutumassa. Ja täällä netissä meitä eri vaiheissa kulkevia hoitoputken tallaajia riittää ja ajatuksia voi täädä vaihdella melkeinpä vuorokauden ympäri ;o)!Minulle tämä netin vertaistukiryhmä on riittänyt tunteiden purkuun, mutta sairaalasta kyllä varmasti ohjataan ammattiauttajalle, jos ahdistus valtaa liian osan alan elämästä. Itse asiassa tällä hetkellä - sytostaattien jälkeen ja ennen sädehoitoa - olen tyytyväisempi elämääni kuin koskaan ja osaan nauttia pienistäkin iloista. Unihäiriöitä välillä vielä on... kummallista, vaikken koe olevani erityisen stressaantunut edes? Taitavat kuulua usein näihin sytostaattihoitoihi. (Viimeinen sytostaattihoito oli 5 pv sitten). Tällä olen saanut tukea uskomattoman rohkeilta ja empaattisilta ihmisiltä. Loistavaa, että tällaisia sivustoja on olemassa.
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläKsantippa
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläiirisrukka
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläkevätmieli
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätuutikki-t
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätähtitaivas