Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellä
Jaksamista sinulle. Eli itse olen hiukan pidemmällä mulla ensi leikkaus oli syyskuussa(sääsätävä) ja nyt kokopoisto lokakuussa. Nyt sitten olen menossa jatkohoitoneuvotteluun ensi viikolla. Tuo ensi aika on tosi raskasta ja samalla kaikki mitä nuo lääkärit kertoo ei ihan kaikkea pysty sulattamaankaan ihan samanaikaisesti tai ainakaan minä en sitten osannut edes kaikkea kysellä ensimmäisellä kerralla tuolla lääkärissä. Samojn vaikkakin luin kaikkea mahdollista niin kaikkea ei ihan pysty sulattamaan. Itseäni harmittaa se, että ensimmäistä leikkausta suunniteltaessa ei keskusteltu mahdollisesta koko rinnan poistosta eli näin olisi säästetty toinen leikkaus kokonaan. Ensimmäisen leikkauksen jälkeen lääkäri vain totesi että tämä on nyt ohi ellei nyt toista leukkausta tarvita. Nyt tuo kokopoistokaan ei tunnu niin hirveältä. jaksamista ja voimia sinulle tällä tiellä.- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläiirisrukka
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläkevätmieli
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätuutikki-t
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätähtitaivas