Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellä
Heippa!Kiva, että täällä on meitä taipaleen alussa olevia, ja myös niitä, joilla on jo vähän enemmän kokemusta. Minulta siis leikattiin viime viikon keskiviikkona toinen rinta, ja kainalosta poistettiin imusolmukkeet. Menen tarkastukseen 19.11, ja silloin kuulen tarkemmin, minkä laatuinen syöpä on kyseessä ja mitä hoitoja tulee. Kasvain oli isohko, ja jo ennen leikkausta sanottiin, että hoitoja tulee joka tapauksessa. Luulen, että myös imusolmukkeista löytyi jotain, koska ne sitten kaikki poistettiin.
Olen täällä kotona tuon treenipussin kanssa, ja yrittänyt kertoa, että joku insinööri voisi siihen kehittää jonkun mukavamman systeemin. Olin siis sairaalassa vain yhden yön, ja muuten meni hyvin, mutta sain kovan migreenin leikkauksen jälkeen. Laitoin kotona nauhan vyötärölle ja tuon koko systeemin kenkäpussiin, ja roikkumaan siitä vyötäröllä olevasta nauhasta. Hyvin kulkee mukana, olin sunnuntaina katsomassa korispeliäkin, eikä kukaan edes kysynyt, miksi tuollainen pussi tuossa roikkuu. Sanoinkin tyttärelleni, että kohta kaikilla on sellainen, kun luulevat, että se on muotia.
t. Ellinoora
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläiirisrukka
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläkevätmieli
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tielläellinoora
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätuutikki-t
- Re: Ensimmäiset askeleet tällä tiellätähtitaivas