Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tilastoista
Joo, taidetaan me huonojen ennusteiden siskot täältä hakea vertaistukea :) Mutta ihanaa ettei tarvi tuntea olevansa ainoa.. Mulla myös mies uskoo paranemiseeni täysin ja siitä olen kiitollinen. Onhan hän ollut mukana joka poliklinikkakäynnillä ja kuullut kyllä ihan samat asiat kuin minäkin. Hän nyt vain haluaa olla positiivinen ja hyvä niin, säilyy perheessä edes jonkinlainen arki, mikä on lapsen kannalta tärkeää.Sain verikokeiden tuloksia labrasta kännykkään, tai siis osan. Hemoglobiini on 134, crp 0,9, b-leuk 7,1, p-alat 24 ja b-trom 394. Muut kai on ihan normaaleja, trombosyytit vähän koholla. Heti googletin ja löysin kymmeniä vakavia syitä asialle :)) Toisaalta takana on leikkaus, infektio ja monen kuukauden stressi, joten toivottavasti tuo lievä kohollaan olo johtuu niistä syistä. Täytyypä kysästä torstaina lääkäriltä.. Loput tulokset myös.
Mikähän noissa leukkareissa on raja-arvo, että voi sitten seuraavan taxon tiputtaa? Ja kuinka alas ne voivat romahtaa?
Julia, on teillä ollut tosiaan "onnea" arpajaisissa! Minä ikäinen sinä olit kun sairastuit? Itse sain "joululahjani" 41-vuotiaana, joten jos tästä patista selviän, niin jää noita vuosia vielä toisellekkin syövälle..
Tänään on jotenkin huono päivä. Ulkonakäynti auttoi, mutta se paasto ilmeisesti teki päänsäryn ja sitten on vielä riivatut PMS-oireet päällä. Alkaa tietty menkat yhtäaikaa sen taxon tiputuksen kanssa, että oikein ois paska olo. Ulkona paistoi jopa aurinko, ja yhtäkkiä taivas musteni ja satoi suuria rakeita. Mustat pilvet menivät vastarannelle ja sateenkaari piirtyi jäälle. Se oli kaunis näky.. Koirani karkasi jäniksen perään, onneksi on hernepilli avainnipussa. Siihen kun vislaa, niin koirallakin taas korvat toimii.. Voi kun saisi vielä olla ja elää ja kouluttaa sen seuraavankin koiran. Olen itse vapaaehtoistoiminnassa mukana, pelastuskoiranohjaajana ja nyt tuntuu että joku saisi pelastaa minut..
- Eka taxotere tulossakevätmieli
- Re: Eka taxotere tulossalillukka
- Re: Eka taxotere tulossakevätmieli
- Re: Eka taxotere tulossaHempukka
- Re: Eka taxotere tulossaHempukka
- Re: Eka taxotere tulossatautinen