Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tilastoista

Hei tytöt! Ei kai kukaan tosissaan vähättele rintasyöpää. Saattaahan se ns. vähättely olla jonkinlaista rohkaisua, tyyliin "kyllähän se siitä..." Itsekin 6 vuotta sitten tutkin tilastoja, mutta gyne kehotti lopettamaan, koska ihminen joko elää (=100 %) tai kuolee (=0 %). Se niistä tilastoista. Ja tilastoa heilauttaa ikäryhmäkin, sillä rintasyöpäänkin enemmistö sairastuu vanhemmalla iällä. 5 vuoden jälkeen moni saattaisi muutenkin olla jo kuollut. Mun ennusteeni ei ollut hyvä, syöpä oli agressiivista lajia, ja kainaloon levinnyt. Silti tässä vielä kirjotellaan ihan terveenä. Toki tiedän, että rintasyövälle en ole koskaan immuuni, se voi iskeä toisenkin kerran. Niinhän meillä kaikilla on tilanne. Mutta on olemassa monta muutakin tapaa kuolla, joten ei sitä tulevaisuutta kannata surra. Pitää elää tätä hetkeä ja pelata niillä korteilla mitkä kädessä on. Ja pelata oikein. Ja mä yhä välillä roikun näillä palstoilla siksi, että EDES JOKU saisi lohtua ja voimaa ja uskoa huomiseen. Mä paranin, sä paranet - tilastoista viis!!! Teitä kaikkia siunaten Hempukka
Hempukka | 24.3.2007 klo 01:51:48