Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka taxotere tulossa

Huomenta pohjanmaalta!

Täällä kans istuskellaan ja odotellaan verikokeisiin lähtöä. Mulla on joka toinen kerta ravinnotta kokeet, kun katotaan Bondronaattia varten veren calsiumpitoisuudet. Muuten kokeet tulevat aina paria päivää ennen sytostaattia. PVK+T
Taxon jälkeisiin kipuihin olen ottanut paracetamolia 1000 mg kerralla. On hyvä kipulääke ja lisäksi mahaystävällinen. Se on ollut mulla myös tehokas luustokipulääke. Lisänä Ibuxin 600mg.

Mulla on Taxon jälkivaikutuksina naama aamulla aika tönkkö ja luomet turvoksissa. Myös kädet on tönkköset ja kankeat. Päivän päälle alkavat vetreytymään.

Mulle tarjottiin jäätumppuja ja kokeilinkin niitä mutta en pystynyt pitämään. Alkoi särkeä niin maan lujaa sormen niveliä, että annoin pois. Jäähattua en halunnut. Mulla on kuitenkin kallon luissa etäpesäkkeitä, joten on suotavaa, että sinne menee kaikki myrkyt.

Hyviä päivänjatkoja ja palaillaan asiaan
Julia

julia | 20.3.2007 klo 09:06:13