Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaa
Hei teille!Kyllä kirjoituksesi jaksoi hyvin loppuun lukea, siihen uppoutui täysin mukaan ja tietenkin muistoihin. Kannattaa sanoa lääkärille suoraa, ettei lääkkeistä ole hyötyä, mikäli niin koet. Se on jotenkin automaattista, että kirjoitetaan pillerit ja pallerot. Ei niistä minulle ollut apua, vaan kuten sanoit, suru on surtava ja tarvitsee aikaa. Olin itse 5 viikkoa äidin kuoleman jälkeen sairiksella ja kannoin syyllisyyttä, palasin töihin "tunnollisena" työntekijänä, mutta kolme kuukautta myöhemmin olin aivan pihalla ja sanoin esimiehelleni, ettei nyt taida olla minusta töihin. Viisas esimies, vei ylemmän tahon juttusille ja he olivat sitä mieltä, että lääkärin pitää pistää pitkä sairis ja niin kävi. Sillon olin myös kaupungin toimessa ja nihlisti lääkäri sairiksen suhteen, kuten mainitsit sinäkin. Älä luovuta, eikä kannattais ainakaan irtisanoa itseään. Sinulla on oikeutesi. Voimia ja jaksamista teille suruissa.
- Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaaAurinko paistaa
- Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaaSusanne
- Kiitos teilleanie
- Re: Kiitos teillepeppi-76
- Re: Kiitos teilleapila
- Re: Kiitos teillePäivi