Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaa
Näinhän se on Leijonalintu. Huomenna tulee kuluneeksi 11 kk siskoni poisnukkumisesta ja muutenkin tauti jyllää suvun sisällä ja vielä nuoremmasta päästä. Ei ole tullut sellaista hetkeä että olisi voinut surra niinkuin itse ajattelee ja päästää kaikki tuskansa ulos vaikkapa sitten huutaen suureen ääneen. Tuntuu että nämä vastoinkäymiset jatkuvat taas joka tavalla.Onneksi on muutama päivä tiedossa ns. lomaa ja vieläpä paikassa jossa siskoni kanssa vietimme monet iloiset hetket.
Jokainen tekee omaa surutyötänsä juuri niin kauan kuin itsestä siltä tuntuu ja mielessänsä ajattelee. Siskoni kuva kulkee sydämmessäni, menenpä minne tahansa, eikä sen tarvitse koskaan sieltä häipyäkään, näin olen itse asian ajatellut.
Toivotan kaikille "nettitutuille" rauhallista pääsiäisen aikaa ja sytytellään kynttilöitä rakkaittemme muistoksi.
T.Pikkusisko
- Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaamuistot
- Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaaAurinko paistaa
- Kiitos teilleanie
- Re: Kiitos teillepeppi-76
- Re: Kiitos teilleapila
- Re: Kiitos teillePäivi