Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaa
Heippa!Kiitos kirjoituksistanne ja tuestanne.
Mä päädyin kuitenkin viime viikolla irtisanomaan itseni töistä. Yksi syy siihen oli tää mun työuupumus, mutta toinen oli huono työilmapiiri. Ja kai sekin osaltaan tota työuupumusta aiheutti. Mua kertakaikkiaan stressas ja ahdisti ajatus sinne palaamisesta. Mun voimia töissä kulutti myös se, että yritin saada viimesillä voimillani asioita muuttumaan ja avoimuutta kommunikaatioon. Mutta mä en onnistunu siinä. Joillekki ihmisille on vaan tärkeempää se että saa valittaa. Sellasta kaksinaamaisuutta ja seläntakana puhumista ei kenenkään tarvii olla valmis sietämään. Mä koin, että töissä tarvii kokoajan olla vahva ku se työ oli sellasta taistelua että kuka on vahvin saa tahtonsa periksi. Tää nyt ei suoraan liittyny tähän suru aiheeseen, mutta halusin perustella eroani töistä.
Nyt mulla on jo monella tapaa paljon parempi olo ku oon ollut 2 viikkoa sairaslomalla. Tänään olin opiskelijahierojalla, ai että teki hyvää. On välillä tosi väsynyt olo, eikä oikeen jaksa mitään, mutta kyllä mä tiedän, että en masentunut ole. Ystävät on olleet suurena tukena. Nyt vuokrasin videon "äideistä kallein". Meidän piti aina mennä sitä äidin kaa katsomaan sillon ku se meni leffassa mutta ei sitten koskaan saatu mentyä. Voi olla että tulee itkettyä sitä katsoessa, ku se on viel aika surullinen, mutta se tekee vaan hyvää se itku.
Kiitos teille kaikille ja voimia kevääseen!
- Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaaAurinko paistaa
- Re: Suru ei lähde pois surematta, suru tarvitsee aikaaleijonalintu
- Kiitos teilleanie
- Re: Kiitos teillepeppi-76
- Re: Kiitos teilleapila
- Re: Kiitos teillePäivi