Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Kokemuksia Terho-kodista

Hyvä Aurinko,
Noin minäkin haluaisin tulla saatetuksi kuoleman rajan tuolle puolelle, kauniisti ja rakastaen.
Olavi lähti ihan päinvastaisella tavalla:yksin, ilman lapsiamme tai muita rakkaitaan lähellään, omasta tahdostaan, mutta onneksi viimeisen vuorokauden ainakin kivuttomasti tajuttomuudessa, niin minulle kerrottiin. Keskimmäinen lapsistani sai nyt isänsä kuoleman ensimmäisen vuosipäivän iltana kysytyksi jotakin isänsä kuolemasta: eihän isä tuntenut kipua kuollessaan vaan vain nukkui pois? Ei, vastasin, kivut olivat armeliaasti lääkitty pois, olin itse pyytänyt nimenomaan sitä edellisenä iltana sairaalassa.
Autoin lapseni tänään alkamaan toisen vuoden ilman isää iloisesti Linnanmäellä. Heillä on minut, ja minä teen kaikkeni pitääkseni itseni nuorekkaana ja terveenä, vaikka sainkin heidät reilusti vanhemmalla iällä kuin lapset yleensä hankitaan. Kotiin tullessamme sytytimme taas kynttilän isän kuvan viereen.
Sinun lapsesi äiti yhdessä enkelien kanssa valvoo varmasti pienen poikanne elämää.
tuulapirkko | 23.7.2006 klo 01:38:11