Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?

Huomenia taas uudesta aamusta

Minulla on aviomies, jonka voin ottaa mukaan. Hän on kyllä minulle kovin rakas ja välimme ovat oikein hyvät, mutta minusta tuntuu, että hänellä on jokin torjunta päällä. Siis hän ei jotenkin ota tosissaan tätä minun tilannettani. Jos yritän puhua, hän puhuu hetken, tyyliin "ei sieltä varmaan mitään vakavaa löydy". Tuo on varmasti tarkoitettu lohdutukseksi, mutta... Kun on itsestäkin vaikea ppuhua ja ajatella, niin kun toinen sitten on myös samassa tilassa, ei kumpikaan sitten varmaan saa tukea. Sillä onhan se hänellekin hankalaa, ymmärrän sen. Ja kuitenkin on juttu niin, että minä, minun elämäni, minun pääni... Minä se elämäni kanssa painin...

Varmaan tämä on tuttu juttu kaikille...

Toivottavasti Julia sinulla on asiat nyt hyvin ja voimia nauttia puhkeavasta keväästä. Aamulla kävelin koiran kanssa ja nuuhkin ilmaa. Ja ajattelin, että en kyllä anna periksi, tuli mitä tuli. Pelko kourii rinnassa, mutta se pitää nyt vaan koittaa voittaa.

Kiitos kaikille kun olette vastanneet viestiini. On tuntunut todella hyvältä... Pelko helpottaa pikkuisen kun voi edes näin kommunikoida.

Aamuisin terveisinPajunkissa

Pajunkissa | 26.4.2007 klo 07:28:25