Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?

Hei taas ja kiitos noista neuvoista. Pidän ne mielessäni. Taidanpa ottaa Kuustosen erään cd:n mukaani.

Miltä sinusta tuntui, kun tuli aika kuulla kuvauksen tulokset? Oliko sinulla silloin jotain rauhoittavaa lääkitystä? Minulla on ristiriitainen olo; toisaalta haluan olla yksin, kun tulos tulee, toisaalta tuntuu, että tuki voi olla tarpeen. En osaa päättää. Kun mieluiten vain sulkisin silmäni ja panisin pääni pensaaseen. En haluaisi edes joutua kertomaan asiaa eteenpäin. Mutta jos löydöksiä tulee, niin kai sitä voimaakin jostain vain saa. Kun on pakko. Niin ajattelen ainakin. Nyt on vain tämä pelko ja ahdistus päällimmäisenä. Tuntuu pahalta tavallaan kärsiä "näin paljon" kun ei ole diagnoosia edes vielä ja tiedän, että moni taistelee nyt huonovointisuuksien ja muiden jo ajankohtaisten asioiden kanssa... Mutta tämä on nyt minun helvettini. Uusi sellainen on sitten aikanaan joku toinen helvetti.

Jaksetaan. Kalenteria vaan katson kauhulla. Ikäänkuin olisin terve, jos mitään ei minulle kerrota. Mutta eihän se niin ole. Oireita on, joten jotain on.

Pajunkissa
Pajunkissa | 25.4.2007 klo 13:12:34