Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?
Hei Pajunkissa ja muutkin tuloksia jännittävät!Kiva kuulla, että tutkimus meni hyvin. Itselleni se on tehty kolmasti pään alueelle ja kerran maksan alueelle, joka kerta on jännittänyt mutta aina vähemmän. Jotenkin sitä ei varmaan jännitä enää varsinaista tutkimusta vaan sitä mitä sieltä voi löytyä.
Minulla on yhden kerran lääkärit olleet tosi synkän ja epätoivoisen näköisiä tutkiessaan, siinä oli pari lääkäriä hommissa. Minun oli pakko kysyä: voisitteko kertoa mitä te näette, kun minua niin pelottaa. He vastasivat, että ongelma on siinä että mitään ei näy. Oli nimittäin tutkittavat kohta jotenkin kylkiluiden alla piilossa. Jälkeenpäin se on minua aina vähän naurattanut.
Tässä odotusvaiheessakin kannattaa etsiä jotain mieltä rauhoittavaa ja suggeroivaa tekemistä. Minulla siinäkin auttaa se musiikki ja nimenomaan kuulokkeilla kuunneltuna, jolloin muu maailma tavallaan katoaa.
Voimia ja luottavaista mieltä sinulle,
toivotaan että tulokset olisivat sitten aikanaan hyviä.
Santeri
- Magneettikuvauksen tulokset - milloin?Pajunkissa
- Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?santeri