Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?

Heippa!

No se on otettava musiikkia mukaan. Ajan tajun pysyminen on varmasti yksi todella hyvä juttu. Ei tule paniikkia ainakaan siitä, että ovat unohtaneet mut koneeseen, kun voi hieman laskeskella kappaleista aikaa.

Mulla oli eilen kädessä ja jalassa puutumisia. Silmät jatkavat omaa liikettään, niissä ei ole muutoksia. Saa nähdä, mitä sieltä kuvista näkyy. Apua! Kouraisee jostakin sisältä... :( Mutta enköhän minä tästä selviä kunnialla. Tuli mitä tuli, niin onpahan sitten jotain selvyyttä tilanteeseen.

En ole puhunut lapsilleni vielä mitään tästä koko asiasta tai tutkimukseen menosta. Ovat teinejä, joten heidän kanssaan kyllä voi keskustella ihan aikuismaisesti... Ajattelin, että odotan kun kuulenjotain. Sitten on puhumisen aika. Mielessäni olen käynyt kaikenmoisia tapoja kertoa asioista. Nähtäväksi kyllä jää, osaanko sitten olla niin fiksu kuin mitä olen kaavaillut.

Mutta vappu tulee ja simaa menee. Eletään nyt tämä vappu ensin. Sitten on tutkimus taas hieman lähempänä. Kiitos kun olette kuulolla. :) Taas on ollut mulla vähän reippaampi päivä enkä ole ollut kauhusta ihan vetkuna, kuten aina välillä olen. Yöt ovat välillä hankalia. Kun herää ja muistaa, että kaikki ei ole ihan kunnossa.

terkuin Pajunkissa

Pajunkissa | 28.4.2007 klo 18:01:03