Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?
Hei pajunkissa!Eri sairaaloissa on varmasti erillaiset käytännöt.
Mun käsittääkseni magneetin vastaukset on näkyvillä heti kuvauksen jälkeen, on eri asia milloin röntgenlääkäri kuvat ehtii katsoa ja lausua.
Mulle tehtiin aivojen magneetti helmikuussa ja sain vastauksen kolmen päivän päästä puhelimitse. Tämä oli jo kyllä sovittu etukäteen lääkärin kanssa, siis soittoaika. Uskoisin, että kun sinulle on sovittu lääkäriaika tietylle päivälle, saat vastauksen vasta silloin, oli se hyvää tai ei niin hyvää. Nämä pitkät odotusajat ovat kiinni potilasmääristä, joita isojen alueitten sairaaloissa on tietysti enemmän, kuin täällä pienellä alueella.
En tiedä oliko tästä sinulle mitään hyötyä, odottavan aika on aina pitkä, oli se sitten yksi päivä tai kaksi viikkoa.
Töihin menosta tutkimuspäivänä en tiedä. Minä ainakin otin rauhoittavan ennen magneettia, enkä olisi pystynyt töihin menemään, toki olin sairaslomalla jo valmiiksi.
Voimia sinulle raskaaseen elämänvaiheeseen!!
Julia
- Magneettikuvauksen tulokset - milloin?Pajunkissa
- Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?julia