Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?
Hei Pajunkissa!Jos jotain on pahasti vialla, kuulet sen varmaankin heti! Näin ainakin minulla kävi. Minulla oli iso aivokasvain joka tukki selkäydinnesteen kierron melkein kokonaan ja aivopaine hoidettiin samana päivänä asettamalla päivystyksellisenä operaationa suntti. En halua mitenkään pelotella, se nyt varmaankin oli aika poikkeuksellinen tilanne. Kyllä se "koneenkäyttäjäkin" siellä niistä kuvista sen verran ymmärtää, että lähettää ne heti eteenpäin tai pyytää neurologia katsomaan, jos jotain hälyttävää löytyy!
Mutta älä turhaan panikoi. Itse olen ollut siinä koneessa nyt kolme kertaa enkä kertaakaan ole tuntenut mitään paniikkioireita. Tulosten odottelu ja epätietoisuus on aina kyllä inhottavaa, mutta aina voi koittaa soitella ja kysellä aikaisemminkin, jos tuntuu ettei pää kestä! Itse ainakin olen siinä uskossa, että kyllä ne ottavat heti yhteyttä, jos jokin akuutti tilanne on päällä.
- Magneettikuvauksen tulokset - milloin?Pajunkissa
- Re: Magneettikuvauksen tulokset - milloin?SuviAnne