Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

Hei Unikko ja muut!
Muistan kyllä kun olet kirjoitellut tällä sivustolla.
Kävin sinun sivusi lukemassa ja mielenkiintoista lukea mitä kaikkea olet kokenut ja tehty.

Itselläni kuten olen myös kirjoitellut on todettu 2003 KML.
Nyt uuden Lab- tuloksien 12.3 jälkeen olen ns. reminsiossa kuten lääkäri totesi. Se BCP otettiin ja tulokset näytti hyvältä. Logitulosta hän ei sen kummemmin kertonut, mutta saan epikriisin kotiin varmaan viikolla. Tulos oli 2003 muistaakseni 5kk:n Glivecin aloittamisesta 3,4. Eli Glivec puree tällä hetkellä hyvin. HB oli 121 ja parempi kuin syksyllä jolloin 118. Muut kokeet viiterajoilla, ALAT 28 ja
B-TROM 285, B-LEUK 4.6 eli hyvät. Tuo E-MCV on aina 99 tai 100 ja P-LD korkea 226.
Onko teille selitetty mikä on tuo P-LD ja miten se vaikuttaa tähän sairauteen. Mulla se on noinkin koholla kun viiterajat on 105-205??
Mitä se Unikko kun tarkoitit sun DNA näyte tutkittiin? Minulla on just viiterajalla, mutta ei kerrottu miksi?
Miksi sun verikontrollit on noinkin usein? Mulla otetaan
3-4 kk välein.
Sivuoireita on mulla kova turvotus johon Dierex mite ja se vie kalium arvot matalalle niin Durekalia jatkuvaan käyttöön 1gx2 pvässä + sekä myös Kalsipos-Dx2 pvässä. Kipuihin mulla Panadol 500g, koska olen erittäin allerginen lääkkeille, vatsan suojalääke Lansoprazol. Haavaumia paljon ja jonkinasteinen vatsahaava.
Kramppeja paljon välillä ja voi olla useita eri paikkoja samaan aikaan.????
Mullekin pilleri sopii paremmin kuin se kapseli ja otankin sen ruokaansekoittaen ja paljon vettä päälle. Kahvia en ole jounut muutenkaan reuman takia.
Miten multa ei ole kielletty tuon Panadolin käyttöä ja nyt uusi erittäin pätevä hematologi tuli Kuopiosta tänne mun paikkakunnan lääkäriksi, niin hänkään siihen kommentooinut vaan sanoi, että kipuun on hyvä sitä ottaa.?? Ehkä se on siinä kun olen monisairas ja erittäin allerginen kaikelle ja kaikille tuotteille. Toivotaan että nyt ainakin tämä glivec pitäisi kurissaan tämän taudin.
Tämä tästä.....
Aurinkoisia kevät päiviä kaikille, voimia, tsemppiä.....

-vaapukka-
vaapukka | 7.4.2007 klo 22:19:36