Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei Tulita ja muut!Kimmo on mulle sanonut reilu vuosi sitten, että Buranaa voi ottaa, Panadolia ja Panacodia ei.
Olen Kimmon tutkimusryhmässä, vaikka nykyisin Tyksin potilas muuton vuoksi. Siinähän arvotaan otetaanko 4 vai 8 gliveciä pelkästään tai sitten juuri tämä glivecin ja interferonin yhdistelmä. Mulle arpa osui vain 4 gliveciin. Ihan ok vasteet ainakin toistaiseksi tulleet. Olen ymmärtänyt, että interferonin kanssa tulee paremmat??
Minäkin valvoin viime yön särkevän jalan kanssa, nyt silmät ristissä töissä. Pääsin kuin pääsinkin pitkän flunssan jälkeen töihin.
Tänään mulle laitetaan hormonikierukka, jotta saadaan toivottavasti hb nousemaan (tuo jokakuukautinen hukka pitää niin matalana!!). Toivottavasti sopii ja auttaa. Onko muilla naikkosilla kokemuksia?
Mua on niin naurattanut nämä punanaamakommentit. Ja muutenkin piristää kaikkien peruspositiivisuus huolimatta kaikenlaisista kolotuksista ja turvotuksista.
Kevät tulee, nautitaan siitä
t.Nasuli