Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

Hei

Olen ollut nyt vuoden tuossa Glivec + Interferoni testissä ja piikittänyt kerran viikossa. Se ei tunnu juuri missään ja siihen tottuu helposti. Minulle löytyi oikea maarä 3 mg ja sivuvaikutukset ovat hyvin niukat. Lääkitys on purrut oikein hyvinja siirryin STOP testiin jossa Glivec lopetettiin 2 viikkoa sitten. Piikitän kerran viikossa Interferonia puolen vuoden ajan ja sitten lopetetaan sekin. Jos tautitaakka ei suurene, nyt sitä ei löydykään, niin yritetään olla ilman lääkettä niin kauan kuin mahdollista. Olisihan se mahtavaa jos lääkityksellä saisi taudin pois, se on kyllä aika epätodennäköistä. Menen huomenna ensimmäiseen verikokeeseen tämän testin akana. Nuo krampit ja silmien turvotus tuttuja Glivecin alkuajoilta, nyt kun en syö sitä krampit tulivat hiukan takaisin mutta ovat jo poistuneet. Venyttely auttaa.

Minulle sanottiin että Panadolia saa syödä Buranaa ei.

Hyvää jatkoa.

Jussi
jussi | 26.2.2007 klo 13:07:13