Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

Hei taas

Tuosta särkylääkeasiasta vielä sen verran, että itse olen kysynyt sitä omalta hematologilta, paikallisesta apteekista, Yliopiston apteekin lääkeneuvonnasta puhelimitse. Sen lisäksi vielä olen lukenut netistä Glivecin valmistajan tekstit mahdollisista yhteisvaikutuksista.
Loogisesti joka paikasta on sanottu, että parasetamoli ei sovi tämän lääkkeen kanssa, koska on niin maksatoksinen ja Glivec myös metaboloituu pääasiassa maksassa.
Sen enempää yksittäisten ihmisten lääkityksiin puuttumatta olen itse päättänyt olla käyttämättä parasetamolia (Panadol, Panacod)
Omiin koviin kipuihini (jotka eivät ole tekemisissä KML:n kanssa) otan tarvittaessa Tramadolia, muuten ihan Disperin-linjalla mennään, tosin en tiedä mitä sitten tapahtuu, jos trombosyytit kovasti laskevat, koskapa tuo Disperin vaikuttaa veren hyytymiseen.
Parempaa jatkoa sinulle, Tulita. On ikävää, kun sinulla on noin hankalia oireita. Toivottavasti pian helpottaa.
Muuten toivotan meille kaikille aurinkoisia kevätpäiviä ja jaksamista.
Unelma
unelma | 26.2.2007 klo 14:16:43