Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei Tulita + muut kanssasisaret/veljet!Olen ollut jonkin aikaa pois palstoilta, kun olen tässä hiukan sairastellut muutakin kuin KML ja vointi on ollut sen mukainen.
Noista säryistä. Ensimmäinen vuosi oikeastaan meni paremmin kuin nämä kaksi vuotta Gliveciä syödessä.
Minulla on jokapaikan turvotusta, kireää ihoa (kasvot, jalat, pakarat) ja ollut kramppeja aika-ajoin. Polttelua, pistelyä. Mutta Kimmo sanoo, ettei johdu lääkkeestä? Joskus kramppeja niinkin paljon, että jumpparinkin piti lopettaa hoidot kun kramppasi joka paikkaan? Laski että 9:ssä paikassa oli krampit päällä. :(
Nyt olen yrittänyt venytellä ja se tuntuu helpottavan. Minulla on myös luusärkyjä enempi säärissä, selässä. Olen erittäin allerginen ja ainakin minulle on sanottu Meikussa ja nyt täällä missä asun, että Panadol on paras lääke kipuun, koska se ei ärsytä vatsaa kuin muut tulehduskipulääkkeet. Panadolia otan kuurittain ja siihen perään vatsanesto lääkkeen.
Nyt on minunkin reisi turvoksissa ja kipu väliin mieletön, venytellä ei nyt pysty tms.
Nyt ei oteta punktiota vaan erikoisverikoe, josta näkyy tarkemmin tulokset.
En tiedä mutta olen saanut ainakin ohjeet, että mitään lääkettä ei saa ottaa ominpäin kun syö Gliveciä? Minun annos on 4 taplettia.(otan aamulla ja toiset illalla).
No näistä ehkä olen tainnutkin kertoa.
Itselläni on kontrolli 12.3 ja isomäärä verikokeita otettiin.
HB on matala, koska Glivec syö sitä. Minulla 117 ja lähtö oli 148....
Punaposkisia täälläkin väliin ollaan ja helottaa tosi kuumasti.
Kaikesta huolimatta kipujen ym. keskellä odotan kevättä ja touhukasta kesää.
Keväisiä aurinkoisia päiviä kaikille ja ulkoillaan reippaasti:)
vaapukka