Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Krampeista ja hemoglobiinista

Heippa kaikille!
Kävin sitten maanantaina kontrollissa ja turhaan lääkäriä jännitin. Hän oli tosi hyvä ja asiallinen sekä hoiti siinä samassa muutkin sairaudet.
Harmi kun BCR koe ei tietystikään ollut valmis kun sehän otettiinkin vasta viime viikolla ja vaikka päivystyksenä.
No pitää odottaa kaksi viikkoa ja lääkäri soittaa ja keskustelee miltä se näyttää. Siitä oli sen verran juttua, että se on tuhansia kertoja tarkempi kuin luuydinnäyte, koska siitä näkyy kaikki mahdollinen. Sitten muut kokeet olivat suht'hyvin, eli HB 121, ALAT 26, B-trom 286, Afos 88 b-Leuk 4,6 ja muutkin ihan viiterajoissa. B12 vitamiini jostain syystä matala 146 ja siihen piikitys jos ei ole korjaantunut ruokavaliolla kesäkuuhun mennessä. Ihmetyttää nuo HB ja B12, kun syön tosi paljon vihanneksia, hedelmiä ja marjoja sekä muutenkin terveellisesti jotenkin vain ei imeydy?? (ei lihaa)
Glivecistä sanoi, että voisi olla niin etten minäkään sitä tarvitsisi enään jos vastine näyttää yhtä hyvältä kuin se oli koko viime vuoden. Ei kumminkaan sen kummemmin siitä juteltu sitten. Itse olen sitä mieltä, jotta mitä sitten käy jos sen lopettaakin? Eikö tämä ole krooninen (KML) ja mihin se siitä lähtee. Eikö se voi palautua uudestaan jos lopettaa lääkkeen. Olisko se Heini kun siitä mainitsi, olisi hyvä kuulla miten nyt voit ja mikä lääke puree tms.
Mikä Nasuli on log-vasteluku? Onko se siinä epikriisissä minkä lääkäri antaa eli siitä pystyy tulkita vai kysynkö nyt kun soittaa 27.3? Itse en kyllä ole edes ajatellut lopettaa, syön vaikka koko ikäni vaikeista sivuoireista huolimatta, jos se minut hengissä pitää eikä uusiudu.
Mitä mieltä muut olette?
Pandolia itse otan kun oikein kivistää lihas + luukivut ja kuurina, niin tehoaa jotenkin.
Ei se kannata ajatella voiko lainaa tms. ottaa jos sairastaa vakavasti. Eri asia tietysti jos olisi ennuste?
Nauti ja ota rauhassa se laina ja iloitse auringosta sekä keväästä Nasuli + muutkin.
Hyvä Nasuli jos sinunkin vastine on hyvä :)

Nyt räystäät tippuu vettä ja lumet sulaa kohinalla, siitä se kevät alkaa auringon lämmittäessä mieltä ja kerää voimia tulevaan kesää varten.
Voimia kaikille ja uskoa huomiseen :)

-vaapukka-
vaapukka | 14.3.2007 klo 20:23:27