Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: myelooma

Heippa vielä Päivikki.....mulla on ainakin tämän Revlimidin kanssa joka ilta vatsaan pistettävä piikki...nimeltään Klexane...ei juurikaan satu mutta tekee vatsan täyteen mustelmia...sitä sain jalkaleikkauksenikin jälkeen viime vuoden lopulla eli estää veritulppia. Ihme ettei Sulle ole sitä määrätty.
Kannattaa kysellä...ainakin mulle sanottiin ett vertulpan vaara on tällaisen lääkeen aikana aikamoinen....
Zometassa olen myös käynyt nyt kolme kertaa kuukauden välein ja samaa jatketaan eli taas kuukauden päästä menen. Se nimenomaan on kortisonin "vasta-aine"....eli vahvistaa luustoa kun kortisoni heikentää sitä....huomaan juuri itsestäni että vielä kuukausi pari sitten olin ihan H-moilanen näiden asioiden kanssa mutta koko ajan oppii ja huomaa myös sen että eri puolilla Suomea asiat hoidetaan hyvinkin eritavalla...olen sen jo lihastaudin hoidossa huomannut....eli onnekseni asun pääkaupuniseudulla eli ainakin meillä on asiat aika hyvn reilassa..
Janeth | 6.3.2010 klo 08:01:24