Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kevytketjumyelooma

Heips vaan...minulla ei ole kokemuksia noista mistään vielä mutta olisin kysynyt tuliko miehellesi Revlimidistä mitään sivuoireita...olen nyt tosiaan syönyt sitä 3 viikkoa ja nyt tauon jälkeen aloitin taas 3 viikon satsin. Suuhun on ilmestynyt punaisia läikkiä ja siellä on joku patti joka on tulehtunut (pitää tänään soittaa ja kysellä tohtorilta)...samoin ihoon on sinne tänne tullut pieniä punaisia läikkiä ja verenpurkaumia..sitten tämä makuaistin menetys (jo kortisoninkin takia) ja huono olo ja jatkuva huimaus. Dexametasonia syön kerran viikossa 13 kpl (isompi määrä ei sopinut kun tulin niin sairaaksi siitä)...tosin nytkin verenpaine laskee huimasti kortisonin jälkeen muutamaksi päiväksi. Onko jollain vihjeitä minkälaisia monivitamiineja kannattaisi ottaa kun ruokavalioni on muuttunut niin etten pysty syömään mitään vihanneksia, salaattia, raasteita, hedelmiä enkä perunaa....olen tottunut syömään niitä jokapäivä ja nyt tuntuu että alkaa kohta olla puutosta vitamiineista.
Kirjoitelkaa kaverit....!
Janeth | 18.3.2010 klo 08:35:08