Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kevytketjumyelooma

Kiitoksia Päivikki....se tehosi....se manauksesi. On jo aika ok. olo...ainakin huomiseen kun vedän viikon kortisonit yhtenä päivänä...no se on sitä....huomattavasti parempi olo oli eilen vaikka kävin Peijksessa Zomta-tiputuksessakin..ja juttelin lääkärin kanssa...oli Revlimid laskenut myeoomasolujen määrää aika huimasti jo kahdessa viikossa. Eli jos noin hyvin laskee niin siis mitä pienistä (no, isoistakin) oireista on väliä...viikon välein tosin pitää juosta siellä labrassa mutta.....
eilen kävin duunikavereiden kanssa Virgin Oilissa Kaivopihassa syömässä ja sain onneksi jopa syötyä melkein koko annoksen...ja yhden siiderinkin uskalsin juoda. Kiva oli heitä tavata, aina välillä olen käynytkin töissä lähinnä tyhjentämässä laatikoitani kun siirryn eri ýksikköön töihin jos joskus vielä sinne menen...olen valtion virkamies ja Hakaniemessä töissä. Nyt sitten lääkäri laittoi ainakin syyskuuhun asti sairaslomaa joten ei ole töihin asiaa muuta kun joskus käymään...voihan olla etten enää mene ollenkaan kun olen jo nyt osatyökyvyttömyyseläkkeellä tänä lihistaudin takia...oon vaan 3 päivää viikossa ja alle 6 tuntia kerrallaan ollut jo neljä vuotta....kiva olis välillä palatakin mutta nyt ei oikein iske tämän loistavan kuntoni takia....
Hyvä kun löysin tämän keskustelufoorumin...se antaa vähän uutta tietoa ja paljon uusia ystäviä joita me kaikki varmasti tarvitsemme.
Odotellaan kesää....kohta se tulee, tosin taitaa tulla ensin vedenpaisumus. Voimia kaikille.
Janeth | 6.3.2010 klo 07:53:13